dimarts, 10 de maig del 2011

JO SÓC ANGLADISTA!

Fa molts dies que no escrivia (massa), però motius personals m'ho impedien.
Però, des del darrer escrit fins ara, el meu suport al senyor Anglada no només no ha minvat, sinó que cada vegada ha augmentat més.
La societat ens mostra cada dia exemples clars que reforcen les tesis del senyor Anglada. No podem continuar com fins ara. Això ha de canviar. Ho hem de canviar entre tots. Però hem de començar ja! No podem esperar més.

Ser "Angladista" significa donar suport a ell i a tots els membres del seu partit. Significa donar suport a totes aquelles persones que s'han "atrevit" a formar part de les candidatures a les properes Eleccions Municipals. I utilitzo el verb "atrevir-se" perquè en molts casos han hagut de patir pressions dels seus veïns i  conciutadans. Perquè el "bonisme" exagerat encara està massa arrelat.

Encara que sembli surrealista, avui en dia gairebé està pitjor vist dir les veritats sobre els immigrants que, presumptament, donar suport a una banda terrorista. I tots sabeu a què em refereixo.

Per això, des d'aquest humil púlpit, us demano que voteu Plataforma X Catalunya. Jo, per descomptat, ho faré.

Visca Plataforma x Catalunya!

Visca Anglada!

PD. Espero poder tornar a escriure ben aviat.

1 comentari:

  1. Benvingut de nou.
    Aquest és l'enllaç al bloc de la meva delegació: http://pxchospi.blogspot.com/

    I tant que és "atrevit" formar part de les candidatures, i tant! Fa una estona ha estat a casa meva l'alcaldable per L'Hospitalet per assumptes de la nostra campanya i ha tingut un encés debat amb el meu fill, que m'ha sortit progre. Ha guanyat Daniel Ordóñez, per descomptat ;D

    ResponElimina